Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Aplicatie pentru managementul Documentelor
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Babble este un sistem online de management al comenzilor si documentelor pentru clienti. Solutia integreaza si o solutie pentru procurement destinata traducatorilor cu care colaboreaza. Utilizarea aplicatiei creaste rapiditatea procesarii volumului mare de date din sistem in conditiile unei securitati sporite a informatiilor si a bazelor de date.

Managerii de proiect pot sa coordoneze echipele de traducatori din diverse locatii si pot oferi informatii utile clientilor si traducatorilor lor externi.

Traducatorii pot vedea un istoric al lucrarilor si platilor lor, pot primi notificari despre noile lucrari care le-au fost atribuite, in vederea confirmarii, si pot descarca fisierele care trebuie traduse si ulterior incarca traducerea acestora.


Ce avantaje imi ofera BABBLE?

Alocarea de timp suplimentar personalului de vanzari pentru rezolvarea aspectelor cu adevarat importante, cresterea productivitatii fortei de vanzari prin automatizarea sa, cresterea veniturilor firmei, gestiunea eficienta a afacerii; accesul instantaneu si partajat la informatii, posibilitatea monitorizarii continue a activitatilor translatorilor, reducerea cheltuielilor, posibilitatea de a culege rapid si clar informatia dorita si a o trasmite instantaneu catre sediul central, structura modulara a solutiei permite adaugarea de functionalitati la momentul considerat necesar.

Babble este Singurul sistem informatic romanesc care permite: imbunatatirea performantelor companiilor de traduceri, transmiterea datelor în timp real de la firma la traducator, permite companiilor sa retina documente si informatii in format electronic, sa le partajeze, indexeze, stocheze sau sa le redea catre alti utilizatori.


Babble gestioneaza prin intermediul contului de Project Manager un numar teoretic nelimitat de utilizatori. Utilizatorii pot fi traducatori carora li se aloca sarcini si care lucreaza ca liber profesionisti din orice locatie sau clienti din intreaga lume care isi pot uploada documentele sau urmari situatia comenzilor in timp real. Pentru fiecare Project Manager se aloca cate o licenta, care dealtfel defineste si pretul solutiei.

Functionalitati

Daca sunt necesare modificari sau particularizari ale produsului exista disponibilitate ca acestea sa fie realizate. La solicitarea Dumneavoastra putem adauga contra cost functionalitati modulelor existente sau chiar dezvolta module noi.
Din Gura in Gura